مرسانامرسانا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

تنها بهانه زنده بودن ما مرسانا

بدون عنوان

1392/3/9 13:49
نویسنده : مامان سعیده
44 بازدید
اشتراک گذاری

 مرسانای نازم

کاش کمی دیرتر بگذرند...

شبهایی  که برای شیر خوردن تا صبح دو یا سه بار بیدار میشی

لحظه هایی که من بارها پتویت را رویت میکشم  و تو با  دست و پا کنارش میزنی

لحظه هایی که باید تو رو روی پاهایم بگذارم و برایت لالایی بخونم تا تو خوابت ببره

لحظه هایی  که من برایت شکلک های عجیب در می آورم و تو میخندی و من ذوق زده از  خنده ی تو

لحظه هایی که حین شیر خوردن مکث  میکنی و به من لبخند میزنی و باز شیر می خوری

لحظه هایی که بدون هیچ دلیلی فقط آغوشم را می خواهی 

و تمام لحظه هایی که تو با منی

کاش کمی دیرتر بگذرند تا من طعم شیرین این لحظه ها را بیشتر بچشم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله سمیه
11 خرداد 92 12:04
تو خیلی ماهی فرشته کوچولووو خاله فدات ....
خیلی دلم برات تنگ شده جوجه خاله....بوسسس


مرسی خاله مهربون کاش شماهم بودید