مرسانامرسانا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

تنها بهانه زنده بودن ما مرسانا

بدون عنوان

1392/3/12 17:27
نویسنده : مامان سعیده
53 بازدید
اشتراک گذاری

مرسانا جونم امروز  به حرکتی  کردی  که منو خیلی  به فکر فرو برد-دیدم چقد زمان زووووووووود میگذره 

کوچیک که بودی  این حرکت رو که انجام میدادی من بهت می گفتم گنجشکم

و تو باز امروز برای مامان گنجشک شدی  --مامان فدای گنجشکش

چه روزهایی است  این روزها ...

من گرم تو را در آغوش میگیرم  و تو صادقانه به من می نگری 

و لبخندی میزنی که به اعماق وجودم نفوذ میکند

 

و من همچنان باورم نیست وجود سابق تو در بطنم  

نگاه زیبایت در سنگ نفوذ میکند

خداوندا...

هزازان  بار شکرت می گوییم به خاطر اینکه  ما را لایق دانستی  و فرشته ای این چنین نازنین را به ما هدیه دادی .ما به شکرانه این هدیه همیشه دست بر دعا داریم 

مرسانای من ...

در سجده های نمازهای تندم خدا را با خشوعی عجیب که پیش از این  در خود نمیدیدم سپاسگزاری میکنم به خاطرتو      به خاطر بودنت      به خاطر آمدنت به زندگی من و بابا محمد 

خانه ام با وجود تو     با عطر نفس هایت   همیشه گل گلی است .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)