مرسانامرسانا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

تنها بهانه زنده بودن ما مرسانا

بدون عنوان

1392/3/21 21:31
نویسنده : مامان سعیده
188 بازدید
اشتراک گذاری

مرسانا جونم  امروز قراره با هم بریم جزیره بازی  کنار سی و سه پل تا من و شما دوستامون  رو ببینیم--دوستایی که از اردیبهشت 90  با هم دوستیم  --بیشتر از 2 سال  ولی همو ندیده  بودیم تا اینکه   خاله ها فهمیدن ماداریم میریم اصفهان  زحمت کشیدن و اومدن تامن و شما رو ببینن

ساعت 6  بابایی زحمت کشید و من و شما رو برد  جزیره بازی  خیلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی  به  دخملم خوش گذشت و حسابی با دوستات بازی کردی -آخر سر هم به زوووووووووووووووور اومدیم بیرون

مرسانا جونم و آوا   و آوینا  و رادوین

قربون خندیدنت  عزیز دل مامان

نفس مامان مشغول بازی

اینجا هم رفتی روی ماشین رادوین نشستی

 

اینم  مامان و دوستاش

از سمت راست

خاله لیلا و رادوین ناز -خاله شیما  و آوای شیرین زبون--من و شما---خاله گیلدا و آوینای آروم

یه روز خیلی  خوب  و  به یادموندنی برا من و دخترم شد --خاله لیلا هم زحمت کشیده بود واسه دخملم موگیر خریده بود-

 

بعد هم دخملم رو  دوباره بردیم نقش جهان که اسب ها  رو ببینی --قربونت برم  عزیز دلم که  کلی از دیدن اسب ها ذوق می کردی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)