مرسانامرسانا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

تنها بهانه زنده بودن ما مرسانا

بدون عنوان

1392/4/28 16:31
نویسنده : مامان سعیده
51 بازدید
اشتراک گذاری

جم که بودیم به بابا جون  می گفتی 1..2  --هزار ماشالا که یادت بود بازی مخصوص تو و باباجون-

 

فرقی نمی کند چطور بودنش

 

 

دوریا نزدیک بودنش ،   پیر یا جوان بودنش ،   خندان و اخمو بودنش

 

 

همین که هســــــــــــــــــــــــــــــــت

 

 

دلگرمــــــــــــــــــــی  من را کافیــــــــــــــــــست ...

 

 

صدای گامهای پــدر به من آرامش میدهد

 

 

دوستت دارم ای مهربان  ، دلسوز  ، پرصلابت  ،  با ابهّت   پدر

 

اینم  1  ...2

مرسانای نازم  فقط خدا میدونه من چقـــــــــــــــــــــد بابام برام عزیزه  ... دلم می خواد تو هم مثل من به همین اندازه و یا بیشتر قدر بابایی  محمد رو بدونی و  همیشه ی همیشه  بهش احترام بذاری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله آویسا
28 تیر 92 16:40
سلام. چه دختر نازی دارین خدا حفظش کنه. اگه مایلید با هم تبادل لینک کنیم. در ضمن آویسا تو جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده اگه بهش رای بدین می تونه با لطف شما و دخملتون برنده بشه. کد آ ویسا 527 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید.ممنون
سودابه
28 تیر 92 16:49
مرسانا جونم سلام.نوه گلم محمد متین در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده اما من قبلا با همراهم به نی نی های دیگه رای دادم
لطفا تو خانمی کن و بهش رای بده
کد ش683است که باید به شماره 20008080200ارسال بشه قبلا از رایتون سپاسگزارم
به خونه وب من و نوه های گلم تشریف بیارین خوشحال می شیم.


خدا پدر بزگ رو نگه دارد


ممنون سودابه جون ---خدا عزیزای شما رو هم نگه داره --چقد هم نازه ماشالااااااااا نوه تون --حتما رای میدم

خاله سمی
28 تیر 92 21:42
دور بابام بگردمممم خودم تک و تنها فقط دارم اشک میریزم ایسالله سایه همه پدرها بالاسر بچشون باشه بخصوص بابای من..


شک نداشتم گریه می کنی آبجی جونم --ایشالا به حق این ماه پر برکت همه ی پدر و مادرا سلامت باشن همچنین پدر و مادر ما