مرسانامرسانا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

تنها بهانه زنده بودن ما مرسانا

بدون عنوان

1392/4/8 15:53
نویسنده : مامان سعیده
73 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم  یکی از سرگرمی های این روزات بازی کردن با توتو هاست

عاشق اینی که  بهت بگم مرسانا بریم به توتو ها نانا بدیم   میگی بیم --

امروز گفتم مرسانا بریم پیش توتو ها    گفتی بیم و زودتر از من دوییدی  رفتی توی اتاق پیش توتو ها  و کنارشون نشستی

بعد هم گفتی مامااااااااااان  باز   باز    --یعنی در قفسشون رو باز کن --  راستش  دو دل بودم - گفتم بعد چه جوری همشون رو بگیرم بذارم سر جاشون -آخه همیشه بابایی برات در قفسشون رو باز میکنه --ولی من عمراااااااااااااااااااااااااا  دل دخترم رو بشکونم  خلاصه در قفس رو باز کردم و هر کدوم یه جایی  میرفتن  و تو هم ذووووووووووووووووق می کردی و می خندیدی

روی لامپ

روی کمد

روی ساعت

روی کولر

بعد هم یکیش اومد کنارت نشست--ببین چه طوری نگات میکنه --

بعد از کلییییییییییییییییییییی  بازی کردن   من بیچاره به سختیییییییییییییییییییی   گرفتم و گذاشتمشون  توی قفس

بای بای  توتوهااااااا      تا عصر که بابایی بیاد و شما رو  از قفس در بیاره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)